Tuesday, December 7, 2010

Innovative System Optimizer v 4.0

Innovative System Optimizer v 4.0 (with crack)



9.3 MB

အားလုံးမဂၤလာပါ.. ကၽြန္ေတာ္ Advanced SystemOptimizer ေလးကုိ ေဖာ္ျပေပးလုိက္ပါတယ္။ အသုံးျပဳလုိသူမ်ား ေအာက္မွာ ေဒါင္းလုပ္ယူလုိက္ၾကပါခင္ဗ်ာ..။  အသုံးျပဳဖုိ႔အတြက္ crack လုပ္နည္းေလးကုိ ေအာက္မွာေဖာ္ျပ ေပးလုိက္ပါတယ္..။

၁။     အရင္ဆုံးေပးထားတဲ့လင့္မွာ ေဒါင္းလုပ္ယူၿပီး WinRar ကုိ Extract လုပ္ပါ။

၂။     Setup ကုိ install လုပ္ပါ။ ၿပီးရင္ Innovative System Optimizer ကုိ exit လုပ္ပါ။

၃။     crack folder ထဲမွာပါတဲ့ Optimizer ဆုိတဲ့ crack ဖုိင္ေလးကုိ copy လုပ္ၿပီး install လုပ္ထားတဲ့ folder ထဲမွာသြားၿပီး Paste (overwrite) လုပ္လုိက္ပါ။ Install လုပ္ထားတဲ့ folder ကေတာ့ default အေနနဲ႔ C:\Program Files\Innovative Solutions\Innovative System Optimizer - version 4 ဆုိၿပီးရွိပါလိမ့္မယ္။

ဒါဆုိရင္ Innovative System Optimizer ကုိ full version အေနနဲ႔အသုံးျပဳလုိ႔ရသြားပါၿပီ။ တစ္ခုသတိထားရမွာကေတာ့ update မလုပ္မိဖုိ႔ပါပဲ.... 
ဒီမွာ Download လုပ္ပါ....

No comments:

Post a Comment

နွလံုးသားရွိသူတိုင္းမွ်ေဝခံစားနုိင္ပါေစ....စေနေမာင္ေမာင္

ဤဘေလာ့မွ ပို့စ္မ်ားသည္ျမန္မာဘေလာ့ဂါမ်ားနွင့္ သတင္းဆိုဒ္မ်ားမွျပန္လည္ေဝမ်ွပါေျကာင္းဝန္ခံအပ္ပါသည္။
စေနေမာင္ေမာင္

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Introduction

ကြ်န္ေတာ့္ဘေလာ့ကို လာေရာက္လည္ပတ္ၾကတဲ့ မိတ္ေဆြမ်ားအားလံုးကုိ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္.. စေနေမာင္ေမာင္(မေလးရွား)
Friends18.com Orkut MySpace Hi5 Scrap Images